maanantai 21. toukokuuta 2018

Kutistuvat vaatteet?

Huomenta ! Eilen oli helluntaipäivä. Voisin oikeastaan sanoa että ein ihan vielä etsi sortseja.. ( eipä muuten, ei ne mahtuisikaan enää, kas kun ne komerossa kutistuvat jostakin kumman syystä? )...
Varsinkin kun olen syövinäni kuin lintu..  eli, mussutan ehkä liian usein?
Olen taas KonMarin koukussa, siitä johtuu tämä tuskailu siisteydestä ja vaatteista. Komerossa on liian monta vaatetta joka ei minulle enää käy malliltaan, saati sitten kuosistaan. Yksi on varma, mustasta on päästävä eroon. sitä olen raahannut mukanani 50 vuotta. Nyt huomaan että se vanhentaa, se ei minulle enää sovi!
 Tämä on ehdottomasti minulle 
iloa tuottava vaate.
Väri ja kuosi " mätsää ".

 Jakku on kirpparilta joskus metsästetty,
pusero tänä keväänä ostettu.
Sattumalta väri on kuin tarkoituksella 
satutettu, mutta hauska sattuma. 

 Äitienpäivän viettoa
aurinkoisella parvekkeella.

 Tänään oli leipomispäivä. Tässä vielä lupaavan näköistä leipää, mutta kun uunista otin, niin siitä olikin tullut " likilaskuista " leipää. Hyh. No, syötävää sekin on.

 Tässä malli lautasesta jota pitäisi harrastaa...


Tätä leipää minä kyllä
tarkoitin tehdä.

Jospa minä hiukan huilattuani alkaisin taas KonMarittamaan vaatekomeroa. 

Palaan pian !

Maireanna

2 kommenttia:

http://tuijankortteilua.blogspot.com kirjoitti...

Hyvän värinen yhdistelmä. Mun yksi lemppareistani.

Jael kirjoitti...

Aivan ihana jakku ja pusero, tuo väri on tosi hieno.
Hienolta näyttää myös leipäsi:)