torstai 24. tammikuuta 2019

Talvisia puuhia

Pakkaskeliä pitää edellelleen. Onneksi voi syventyä rauhassa sisätöihin. On komeron raivausta, kirjat ja lehdet luppoajan viihdykkeet, tv:n tarjontaa.. ym mukavaa ihan luvallisesti voi olla tekemättä mitään ?

Vielä mitä. Keittiössä on kuulemma kaaos. Minä raivaan vaan kuivatarvikkeita. Vanhempia jauhoja ym kuivamuonaa joita en ole vuoteen käyttänyt, menee surutta biojätteeseen. En kanna häpeää tästä toimenpiteestä, en.

Toinen akuutti toimenpide oli soitto ROBINSONIIN. Nyt on 3 vuotta mainosrumpu hiljaa ainakin minun suuntaan. Postista pitää ottaa kieltokaavake puhelimeen, sinne on tullut nyt huolestuttavasti petossoittoja. Onneksi puhelin varoittaa etten vastaa! Vaikka on olevinaan vartijat kännykässä, läpi meinaa ryökäleet tulla. Täällä blogissakin meinaavat juhlia, mutta onneksi osaan estää.



Lumenmäärä alkaa olla jo ennätyslukemissa.

 Onneksi on partsilla lasitus !

 Lasituksen läpi piha on kuis satukirjassa.

 Kyllä se aurinkokin yrittää...

 Sisällä on tunnelmaa...

Nii...

Maireanna

1 kommentti:

Harakka kirjoitti...

Ihania kuvia olit ottanut, toiset ihan sellasia satumaisiakin!
Mä en paljoa ole täällä blogissa nykyään ollut, nyt laitoin postauksen teemakollaasiin ja silloin aina käyn joissakin blogeissa.
Vähän harmittaa, kun ei enää pysty oleen koneella , että voisi kaikille aina vastailla.
Mutta tää on nyt tätä-.
Mulla päänsärky jatkuu ja jatkuu vaan ja yhä.
Siihen en varmaan koskaan lääkäreiltä apua tunnu saavankaan...Mies mua koittaa saada uudelleen ja uudelleen sinne lääkärin pakeille, mutta itse olen menettänyt toivoni terveyskeskuslääkäreihin, ainaskin tämän päänsärkyni vuoksi.
No, katsotaan nyt sitten, jaksanko tätä särkyä kestää ja en voi joka päivä särkylääkkeitäkään syödä pitkään..en enää pidempään, mielestäni.
Siittä on varmaankin 4 vuotta, kun mulla alkoi tää verenpainesairaus, johon sitten sain lääkityksen ja siittä asti on päätä särkenyt, päivittäin.
Aluksihan niitä lääkkeitä vaihdeltiinkin monesti, mutta ei auttanut sekään...olin pitkään ilman särkylääkkeitä, ei auttanut sekään...no, mutta tää elämä on nyt vaan tällasta !
Mua nyt vaan koetellaan monilla säryillä ja kivuilla, olisi se selkäkipu saanut olla se ainoa kurja kipu kestää, mutta tää päänsärky tuntuu vieläkin pahemmalta ja ne yhdessä..aika kurjaa kipua kestää joka päivä!
No, nyt tuli valitusta taas vaan, anteeksi, mutta helpotaa, kun vähän purkaa höyryjä, hi!
Mutta sulle toivottelen oikein hyvää helmikuun odotusta sinne!