torstai 31. elokuuta 2017

Syyskuuta aloitellaan... 10 vuotta bloggausta!


Kotona on jo ollut pakko etsiä villaista päälle, sillä pattereista sitä lämpöä ei heru ennen marraskuuta. Sellaista se on, vuokralaisena olo. Onneksi on sähköä seinässä, joten oma patteri puskee lämmintä jos tarvitsee.



Viereisen puistoaukion tiilikuviointia. Muuten kiva, mutta nuo penkit pitäisi maalata, ehkä tuo  tiilenpunainen olisi sopiva väri. Sääli vain että nuorisolla tahtoo olla spray mukana ja omat puumerkit pitää jättää !


Lempipenkkini iltapäiväauringossa, puiden varjossa tietenkin...


Meidän talo.


Koristeomenapuissa on omenat jo punaisia.
¤
ONNEA ITSELLENI, olisiko olisiko...


.....Olisiko leivoskahvien paikka!

¤
Tuli  nimittäin täyteen 10 vuotta bloggaajana. On tullut paljon kirjoiteltua 10 vuoden aikana, ja olen oppinut miten blogi kirjoitetaan, oppinut ottamaan kuvia, olen oppinut vaikka mitä, ilman kouluja.
Muutaman  blogin olen jo hävittänytkin avaruuteen, - tämä, ja Sirpaleet olen säilyttänyt.  Niihin kirjoittanut sillointällöin, joskus tiheästikkin. Mutta hengissä ollaan.. Annan tupa, Sirpaleet ja minä!

Kun tulen reissusta, niin katsotaan jospa järkkään pienen juhlan lukijoillekkin.. nyt on vähän kiirus. Pakkaaminen on kesken ja aamulla lähtö.  Moikka!

Maireanna

2 kommenttia:

Jael kirjoitti...

Paljon onnea pitkäikäiselle blogille, ja bloggaajalle,hieno suoritus:) Todellakin leivoskahvien paikka:) Viihtyisän näköinen tuo sohvanurkkauksesi:)

Unelma kirjoitti...

Onnea 10 vuotiaalle.